هیچ واحد صنفی در البرز تعطیل نمی‌شود

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: برخی صنوف مثل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و کافه‌ها که در محل به مشتری ارائه خدمات می‌کنند باید علاوه بر نگهداری مستندات واکسیناسیون خود از مراجعه کنندگان هم کارت تزریق واکسن را درخواست و از واکسینه شدن آنها مطمئن شوند.
به گزارش ساقی آذربایجان بهروز حصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته شاهد تغییر رنگ شهرستان‌های البرز بوده‌ایم، اظهار کرد: در این شرایط هیچ چیزی مهمتر از سلامتی مردم نیست به همین دلیل بازرسی اصناف بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: در این پیک از شیوع کرونا تعطیلی اصناف به شکل قبل اتفاق نمی‌افتد و هیچ واحد صنفی به دستور ستاد کرونا تعطیل نخواهد شد.
وی توضیح داد: در این شرایط صنوفی که مستقیم با مراجعه کنندگان سروکار ندارند باید وارد سامانه امید شوند و مدارک تزریق واکسن خود را بارگذاری و کد QR بگیرند.
وی ابراز کرد: برخی صنوف مثل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و کافه‌ها که در محل به مشتری ارائه خدمات می‌کنند باید علاوه بر نگهداری مستندات واکسیناسیون خود از مراجعه کنندگان هم کارت تزریق واکسن را درخواست و از واکسینه شدن آنها مطمئن شوند.
این مسئول تاکید کرد: صنوفی که این مسائل را رعایت نکنند، در مرحله اول اخطار کتبی می‌گیرند و در صورت بی توجهی به مدت ۱۵ روز دستگاه کارت خوان شان قطع می‌شود و در صورت بی توجهی مجدد، واحد متخلف به مدت یک ماه پلمب می‌شود.
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: بازرسان اصناف به صورت سرزده به واحدهای صنفی مراجعه و مستندات تزریق واکسن را از صاحبان واحدها درخواست می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

About Author