پرواز تهران-فرانکفورت؛ جسد یک مرد داخل بدنه هواپیما پیدا شد

پلیس آلمان روز پنجشنبه ۲۸ اکتبر از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا خبر داد. این هواپیما صبح روز پنجشنبه از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان پرواز کرده بود.

روزنامه بیلد به نقل از پلیس آلمان اعلام کرد، خدمه فرودگاه در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز، جسد این مرد را پیدا کردند. به گزارش تلویزیون هسنشاو چهار ساعت از کار بر روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد. پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری دی‌پی‌ای پرواز برگشت این هواپیما که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خروجی و ورودی روز جمعه خود در مسیر تهران- فرانکفورت ‌و برعکس را لغو کرد.

ایرنا نوشت: پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت امروز جمعه (۶ آبان) و با اعلام این شرکت هواپیمایی به مسافران از مبدا فرودگاه امام خمینی(ره) لغو شد.

همچنین این شرکت هواپیمایی پرواز شماره Lh۶۰۰ خود از مبدا فرانکفورت به تهران را که قرار بود ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه امام خمینی شود، کنسل اعلام کرد.

یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی خبر داد: شرکت لوفت هانزا با ارسال ایمیل به مسافران اعلام‌کرد که امروز جمعه پروازهای خود را کنسل کرده و پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر گرفته است.

About Author