پیوست فرهنگی در تمام پروژه های البرز رعایت شود

نماینده مردم طالقان، نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بر رعایت پیوست فرهنگی در پروژه های مختلف تاکید کرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، علی حدادی در آیین روز فرهنگی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ افزود: ویروس کرونا بسیاری از طرح های ورزشی و تفریحی را تحت تاثیر قرار داد که امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد:اعتبارات محرومیت زدایی برای شهرستان های غرب استان البرز در نظر گرفته شده و در انتظار ابلاغ آن هستیم تا بسیاری مشکلات این مناطق مرتفع شود.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد ،ساوجبلاغحدادی بیان داشت:در بخش فرهنگی عقب ماندگی های بسیاری داریم و فعالیت های فرهنگی بسیاری باید انجام‌پذیرد.
وی تاکید کرد: امروز در دولت سیزدهم تلاش می شود با انسجام و هم افزایی مشکلات معیشتی و اشتغال حل شود که در این راستا طرح های خوبی مد نظر قرار گرفته است.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های فرهنگی و گردشگری قابل توجهی در البرز به ویژه در شهرستان های غرب آن است که باید بهره برد.
وی افزود: مشاهیر و نخبگانی در شهرستان های طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ داریم که هویت بخش فرهنگی هستند.
وی با اشاره به وجود مرکز تحقیقاتی کاوش با ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در غرب استان البرز ادامه داد:باید از این ظرفیت ها برای اشتغالزایی بهره برد و با برپایی نمایشگاه های مختلف در زمینه اقتصاد اقدامات موثر داشت.
نماینده طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ طرح رتبه بندی فرهنگیان با هدف ارتقای منزلت این قشر تاثیر گذار و طرح شفافیت آرا در دست اقدام است.
حدادی افزود: طرح شفافیت آرا از مجلس شروع شده و در تمام دستگاه های اجرایی بوجود خواهد آمد.
۱۷ آذر روز فرهنگی هشتگرد از شهرهای استان البرز نامگذاری شده است.

About Author