کشف ۷۶ درصد سرقت‌های سال ۱۴۰۰ در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۱۶ درصدی دستگیری سارقان در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ۷۶ درصد سرقت‌های سال ۱۴۰۰ کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح های مختلف محله محور در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران پرتلاش کلانتری و پاسگاه های سطح استان در شش ماه نخست سال جاری موفق به دستگیری ۹۰۹۶ نفر سارق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۶درصدی را درپی داشته است.

وی افزود: در همین راستا با مجموعه تدابیر اتخاذ شده شاهد افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت ها در کلانتری ها و پاسگاه های استان در این مدت بوده ایم.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران در ادامه کشف سرقت و دستگیری سارقین را از اولویت های اصلی پلیس درسطح استان برشمرد و گفت: ۷۶ درصد سرقت های به وقوع پیوسته در سال جاری کشف که از این مقدار ۵۱ درصد مربوط به حوزه پلیس پیشگیری بوده است.

جعفری در خاتمه افزود: تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر بوده بنابراین از عموم شهروندان درخواست داریم با رعایت توصیه های پلیس در پیشگیری از جرم و تامین امنیت پایدار جامعه سهیم باشند.

About Author