۸۴ درصد سرقت‌های زنجان کشف شده است

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه،برنامه ریزی و ارتقاء دانش پلیس نقش مهمی در پیشگیری ازجرایم دارد.
سرهنگ قدیمی گفت: مردم مهمترین بازوی توانمند فراجا در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه هستند.
او می گوید: آموزش و آگاهسازی از مهم‌ترین راهکار‌های پیشگیری از وقوع انواع سرقت در جامعه است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه، برنامه ریزی هوشمندانه و ارتقاء دانش حرفه‌ای پلیس از اصول اساسی و مهم نیروی انتظامی امنیت عمومی و پیشگیری از جرایم در جامعه است.
او می گوید:حضور به موقع پلیس به همراه گشت‌های مستمر و هدفمند می‌تواند زمینه وقوع بسیاری از جرایم و سرقت‌ها را در سطح جامعه از بین ببرد.
سرهنگ قدیمی گفت: مبارزه با سرقت و پیشگیری از آن، از مطالبات و انتظارات به حق مردم و از اولویت‌های اصلی پلیس است و تحقق این امر مستلزم مشارکت اقشار مردم و مسئولان و همکاری آن‌ها با پلیس است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۸۴ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان کشف شده است.
او می گوید: اقدامات مقابله‌ای درراستای کاهش سرقت و استرداد اموال به مال باختگان تقویت شده و در نظر داریم که با تزریق تجهیزات پیشرفته و به کارگیری نیرو‌های توانمند، اقدامات پیشگیرانه بهتری را برای کاهش سرقت در استان انجام دهیم.
سرهنگ قدیمی گفت: در سال‌های أخیر توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش شده است که با ادامه آن می‌توان گام‌های بلندی در پیشگیری از جرم و ارتقاء فرهنگ پیشگیرانه برداشت.
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون کشفیات سرقت منزل ۹۹ درصد، سرقت خودرو ۱۰۹ درصد، سرقت مغازه ۱۳۶ درصد، سرقت موتورسیکلت ۱۱۵ درصد، سرقت احشام ۱۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

About Author