شهردار کرج هفته آینده انتخاب می‌شود

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به انتخاب سه گزینه نهایی شهرداری کرج، گفت: شهردار کرج هفته آینده انتخاب می‌شود.
علیرضا رحیمی در جلسه علنی شورا که به بررسی برنامه های شش نامزد تصدی شهرداری کرج اختصاص داشت، اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر انجام شد و مردم  اکنون به عنوان نخستین مطالبه خود انتظار دارند، اعضای شورا از روزهای اولیه آغاز بکار با انتخاب شهردار جدید شروع کنند.
وی با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، اضافه کرد: از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار برای مدت چهار سال، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های شهر است که می توانیم با تصمیم خوب کلانشهر کرج را به سرانجام برسانیم.
رحیمی انتخاب شهردار ر ا به عنوان حق الناس عنوان کرد و افزود: اکنون که مهم‌ترین آزمون و چالش پیش روی شورای ششم، انتخاب شهردار است باید تمامی جوانب را در این امر مهم به دقت درنظر بگیریم.
وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر در پایان شنیدن اظهارات این نامزدها به بررسی برنامه های آنان پرداختند که پس از رای گیری، امیر یزدی با کسب ۱۰ رای، مصطفی سعیدی سیرایی با هشت رای و سید علی اکبر میر وکیلی نیز با  هفت رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.
نایب رئیس شورای کرج گفت: از مجموع شش نامزد تصدی شهرداری کرج، سه نامزد با بیشترین رای به مرحله دوم راه یافتند.
رحیمی بیان کرد: هفته آینده از بین این سه نفر یکی از آنان با اکثریت آرای اعضای شورای ششم شهر کرج به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی می شود.

About Author