تولید سالانه بیش از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز در بناب

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب گفت: این شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی، سالانه بیش از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز را تولید و به بازار کشور عرضه می‌کند.

به گزارش ساقی آذربایجان مسعود گنج پور در مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی، ضمن تبریک این روز به تولید کنندگان دامی و نیروهای خدوم دامپزشکی که در ایام کرونا نیز با تلاش های جهادی خود نتایج خوبی را به دست آورده اند، گفت: شهرک دامپروری در شهرستان بناب ایجاد می‌شود که کارهای زیرساختی آن در حال انجام بوده و با شروع بکار این شهرک شاهد پیشرفت‌های بیشتر و بهتری در زمینه دامپروری خواهیم شد.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب مسعود گنج پور گفت: هم اکنون چهار کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان بناب به همراه یک کشتارگاه صنعتی در حال فعالیت هستند و این باعث شده در کنار تلاش و زحمات پرسنل دامپزشکی امروز بناب به جایگاه خوبی در زمینه تولید گوشت برسد.
به گزارش ایسنا، وی از برنامه های آموزشی و ترویجی در حوزه دامی در شهرستان خبر داد و گفت: در جهت افزایش تولیدات دامی و لبنی، برنامه های آموزشی و ترویجی را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم حداقل تولید فرآورده‌های لبنی را که روزانه ۶۰ تن شیر در شهرستان می باشد را افزایش دهیم.

About Author