سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اهر و هریس معطل برق هستند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کمبود برق برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی این دو شهرستان مواجه هستیم، گفت: سرمایه گذاران این شهرک‌ها برای راه اندازی کارخانه های خود معطل برق هستند.
به گزارش ساقی آذربایجان احمد محرم زاده در جمع مدیران ادارات شهرستان افزود: افزیش توان برق در شهرک های صنعتی اهر و بیلوردی هریس درخواست شده و موافقت های اولیه گرفته شده و قرار بر این است دو پست ۶۰ کیلوولتی برای تقویت برق در این شهرک ها ایجاد شود.
وی تأکید کرد: باید با حمایت از تولیدکنندگان، مشکلات را حل کنیم چرا که باحل مشکلات تولیدکنندگان، مشکل اشتغال و مسائل اجتماعی نیز حل خواهد شد.
محرم زاده گفت: انتظار ما از مدیران ادارات و نهادها این است که در خدمت مردم باشند و خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان اولویت اول و آخر آنها باشد.
وی گفت : امسال برای سدآرباطان به رغم چندین سال بلاتکلیف ماندن مجوز ۳۵ میلیون متر مکعب ذخیره سازی آب گرفته و دستورات لازم نیز از وزات نیرو اخذ شده است.
محرم زاده افزود: درصدد تخصیص اعتباریک صد میلیارد تومانی برای سد آرباطان هستیم تا بتوانیم این سد را به چرخه تامین آب کشاورزی برگردانیم.
نماینده مجلس همچنین گفت: طبق نظام نامه توافقی بین بستان آباد و هریس، مشکل حق آبه کشاورزان بخشایشی از سد کردکندی بستان آباد مرتفع شده است و کشاورزان بخشایشی در این فصل می توانند از آب رودخانه اوجان چای استفاده کنند.
وی با بیان اینکه فرش هریس برند جهانی است برپایی نمایشگاه دایمی فرش درهریس را خواستار شد و افرود: تعامل حداکثری مسئولان شهرستان درخصوص اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای از قبیل معادن موجود در منطقه و امور رفاهی مردم زمینه توسعه شهرستان و جذب سرمایه گذار به منطقه خواهد بود.
محرم زاده از تحقق وعده وزیربهداشت در مورد سی تی اسکن بیمارستان هریس خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان در مرحله عقد قرار داد است و به زودی شاهد بهره برداری از این دستگاه در این بیمارستان خواهیم بود.

About Author