قول مساعد شستا برای سرمایه گذاری در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شستا گفت: در روزهاى آتی هیاتی از حوزه هاى مختلف جهت بررسی زمینه هاى سرمایه گذارى به آذربایجان غربى اعزام می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به ویژگی ها، توانمدی‌ها و ظرفیت‌های آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف برای سرمایه گذاری، افزود: آذربایجان غربی با آب و خاک مناسب و جغرافیایی بی نظیر و هم مرز بودن با سه کشور و وجود بزرگترین منطقه آزاد تجاری و مناطق ویژه، یکی از استان‌های مستعد سرمایه گذاری است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های سرمایه گذاری در استان، از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) درخواست کرد: برای توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری و همچنین حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری زیرمجموعه شستا در آذربایجان غربی برای رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال، برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.
وی با اشاره به خام فروشی و ارزش گذاری پایین محصولات تولیدی در استان در بخش‌های مختلف، می گوید: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می‌تواند با سرمایه گذاری، در بخش‌های فرآوری محصولات و تکمیل زنجیره کامل تولید در استان، نقش ایفا کند.
معتمدیان در پایان از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای حضور در آذربایجان غربی و بازدید از زیرساختها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای حضور هلدینگ‌های بزرگ سرمایه گذاری دعوت کرد.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بالا بودن تعداد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان اظهار امیدواری کرد با سرمایه گذاری بیشتر شستا در استان روند خدمت رسانی مطلوب به این افراد در استان افزایش یافته و مردم آذربایجان غربی بیشتر از مزایای شرکت‌های اقتصادی تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.
قول مساعد شستا برای حضور و سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ در آذربایجان غربی
ابراهیم بازیان، نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی به خاطر پیگیری برای حضور سرمایه گذاران در استان، ضمن اعلام آمادگی برای بازدید از امکانات آذربایجان غربی، برای حضور و سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری در استان قول مساعد داد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: در روزهاى آتی هیاتی از حوزه هاى مختلف جهت بررسی زمینه هاى سرمایه گذارى در استان به آذربایجان غربى به این استان اعزام می‌شوند.
شرکت شستا با ۱۸۷ شرکت زیرمجموعه (مدیریتی) و ۹ شرکت هلدینگ فرعی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی، مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها، فعالیت می‌کند. که فعالیت‌های گسترده‌ای را در صنایع مختلف در ایران انجام می‌دهند. بدون شک حضور و سرمایه گذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ شستا در آذربایجان غربی، می‌تواند در شتاب بخشیدن به روند توسعه استان نقش آفرینی کند.

About Author