شهر و شهروند یک ارتباط متقابل دارند. به طوریکه که شهر خوب را شهروند مسئولیت پذیر می سازد و شهر آباد ، شهروندی خوب پرورش می دهد.
نام خسروشاه و قدمت بیش از سه هزار ساله آن نیازمند توجه و همت مضاعف مردم و مسئولین است که اگر هرکدام به وظایف مخصوص خود عمل کنند و این شهر بزرگ را همانگونه که هست به سراسر کشور معرفی می کنند.
علمای خسروشاه، تاجران و کارآفرین هایش، فرهنگ غنی و محصولات کشاورزی،۳ شهرک صنعتی، قیز قلعه سی و پتانسیل بالای آن در تمام زمینه ها نیازمند توجه و حمایت همه مردمانی است که به خسروشاه عشق می ورزند. باید دست به کار شد و خسروشاهی آباد و معروف ساخت همانگونه که شایسته آن است.
در این بخش قصد داریم برخی از پروژه های شهری را معرفی کنیم که اتمام هریک از آنها می تواند نوید بخش پیشرفت روزافزون خسروشاه و بهبود کیفیت زندگی مردمان فهیم آن باشد.

۱٫ مرکز تجاری خدماتی الغدیر:
این مرکز در زمینی به مساحت بالغ بر هزار متر در۳ طبقه تجاری، خدماتی و تالار در میدان الغدیر ساخته شده است و هم اکنون مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند. افتتاح این پروژه در سال آینده می تواند باعث اشتغال زایی جوانان باشد.

۲٫ اداره تامین اجتماعی:
با توجه به اینکه بخش خسروشاه دارای ۳ شهرک صنعتی می باشد، احداث این ساختمان برای امور بیمه ای ضروری است. طی پیگیری های شورای شهر، نامه نگاری ها و پروسه اداری احداث آن از طرف سازمان بیمه تامین اجتماعی انجام شده و به محض موافقت این مرکز ساخته خواهد شد.
۳٫ خیابان بمبالان:
با بستن تمام ورودی های نامتعارف شهری ایجاد یک جاده و مسیر جدید بسیار ضروری بود. خیابان بمبالان پروژه ای بود که شهرداری آن را کلید زد. هم اکنون مراحل زیر ساختی انجام شده و با جابجایی تیرهای برق، آماده آسفالت ریزی و افتتاح است.

۴٫ کارگاه امانی:
بلوک سیمانی در کارهای عمرانی بسیار پر کاربرد است و بدون وجود آنها عملا پروژه ها به سرانجام نمی رسند. اما خودکفایی در این بحث بسیار حائز اهمیت است. مدتهاست که شهرداری خسروشاه تمام بلوک و جدول های مورد نیاز را خود تولید و عرضه می کند. اما هم اکنون تصمیم دارد که سنگفرش و کف پوش هارا نیز به دست متخصصان و جوانان این شهر تولید کند.

About Author