چهار هزار متر حفاری برای اکتشاف نفت مغان انجام می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار متر حفاری در محل اکتشاف نفت مغان در منطقه جعفرآباد انجام می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان جهانگیرزاده در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون ۳۳۰ متر حفاری در محل اکتشاف نفت مغان با همکاری شرکت اکتشاف وزارت نفت انجام شده و کار با سرعت در این منطقه برای اکتشاف نفت در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با تجهیز کارگاه و همچنین حضور مدیریت حفاری منطقه‌ای در مغان، انتظار می‌رود روند کار سرعت بیشتری بگیرد تا زمینه برای رسیدن به نقطه نهایی اکتشاف انجام شود.
نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص و کارگری در این منطقه فعالیت می‌کنند که با فعالیت این مجموعه اکتشافی کار برای جوانان منطقه نیز در این محل شکل گرفته است.
جهانگیرزاده افزود: هر روز پنج متر حفاری در این منطقه انجام می‌شود که تاکنون ۳۳۰ متر حفاری به انجام رسیده و تلاش بر این است تا پایان امسال این ظرفیت حفاری به ۶۲۵ متر برسد تا در نهایت در سال آینده با حفاری چهار هزار متر استخراج و اکتشاف نفت را در منطقه شاهد باشیم.
نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قطعا با گمانه‌زنی‌های انجام شده نفت در این منطقه استخراج خواهد شد و در کنار آن از وزارت نفت خواسته‌ایم تا مطالعات اولیه اکتشاف نفت را در منطقه بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز پیگیری کرده و در صورت نیاز از نیروهای توانمند و متخصص منطقه نیز در این زمینه استفاده کنند.
جهانگیرزاده اضافه کرد: با اکتشاف نفت در مغان تحولی عظیم در اقتصاد منطقه رخ خواهد داد که امیدواریم در سال‌های آینده با تلاشی که مجموعه وزارت نفت و دفتر حفاری انجام خواهند داد، زمینه و بستر اکتشاف و استخراج نفت در مغان فراهم آید تا به اشتغال و توانمندی اقتصادی منطقه کمکی قابل توجه شود.
نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اکتشاف نفت قطعا صنایع وابسته به ویژه پالایشگاه و سایر صنایع مرتبط نیز در منطقه فعال خواهد شد که در این زمینه نیز رایزنی‌های اولیه آغاز شده است.

About Author