انتقاد می‌کنید؟ پس دعوت نمی‌شوید!

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در اقدامی تبعیض‌آلود از اصحاب رسانه به صورت گزینشی برای بازدید از آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام ره تبریز دعوت کرد.

درست پس از انتشار یک گزارش در پایگاه خبری آناج در رابطه با سکوت اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد رفع ایرادات ورزشگاه یادگار امام، مسئولان این اداره با دعوت از برخی از اصحاب رسانه به تشریح «تحولات عظیم»! خود پرداختند.

این درحالی است که باوجود احترام به همه همکاران حاضر، رسانه‌های منتقد در خصوص شرایط ورزشگاه از جمله پایگاه خبری آناج توسط اداره کل دعوت نشدند تا عطا شرفشاهی، رئیس دفتر فنی-مهندسی این اداره با راحتی خیال اقدام به تشریح اقدامات انجام گرفته کند. روشی منسوخ و غیررسانه‌ای که صرفا می‌توان از آن با واژه «عناد» یاد کرد.

این درحالی است که یکی از خبرنگاران ورزشی که کلید تعویض چمن ورزشگاه را با طرح پرسش از وزیر ورزش هم زده بود، در استوری اینستاگرامی خود خبر از عدم دعوت برای تهیه گزارش میدانی داد تا مشخص شود منتقدین در دایره دعوتی اداره کل ورزش و جوانان جایی ندارند.

امید است حبیب ستوده‌نژاد به عنوان فردی خوش‌نام در امور رسانه‌ای به عنوان مدیرکل به اقدامات رسانه‌ای مجموعه زیردست خود ورود کند تا بیش از این شاهد اعمال سلایق شخصی توسط بالاترین نهاد ورزشی استان نباشیم.

About Author