سی فقره سرقت دختر سارق با لباس پسرانه در شیراز

سرهنگ فرج شجاعی سه‌شنبه ۱۶ شهریور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک دختر سارق موتورسوار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۴۰ سلطان‌آباد با بررسی‌های میدانی و افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده سرقت‌های انجام شده به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب موتورسیکلت دختری ۲۸ ساله است که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودرو می‌کند.
شجاعی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتوسیکلت اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای تعدادی ضبط و باند، فلش، عینک، مدارک شناسایی، دریل، جعبه ابزار، دستگاه پوز و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
این مقام انتظام با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد که این دختر سارق پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است.

About Author